Uw digitale postomgeving

U staat op het punt om uw digitale postomgeving te raadplegen. Onlangs heeft u van ons post ontvangen. Deze post bevat een PTX-code. U kunt deze 9-cijferige code hieronder invullen en zo inloggen in uw persoonlijke postomgeving. Voor het raadplegen van documenten, het betalen van openstaande facturen, het wijzigen van uw verzendvoorkeuren en meer.
Nadat u bent ingelogd kunt u:
• uw documenten inzien en downloaden
• gemakkelijk betalen via iDEAL
• zelf kiezen of u de documenten per post óf per e-mail wilt ontvangen
• per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang inzien en downloaden

Voer hier uw PTX-code in

Veel gestelde vragen

Ik word doorgestuurd naar een omgeving van Postex. Kan ik daar veilig betalen?
Ja dat kan, Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url). Daar kunt u de openstaande verzekeringspremie voldoen.

Ik wil altijd mijn post digitaal ontvangen. Hoe kan ik dit regelen?
Dit kunt u zelf ingeven door in te loggen via de unieke code op uw voorloopblad.

Ik heb een groene kaart digitaal ontvangen. Moet ik die ook printen?
Het is niet noodzakelijk om uw groene kaart te printen. Slechts voor een beperkt aantal landen is het nodig om deze te printen. Klik hier voor meer informatie.

Ik kom niet verder met het uitvoeren van de iDEAL-betaling. Wat nu?
Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button “Vorige” hebt geklikt. In dat geval is de betaling gestopt. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.

Andere vragen?
Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.