21-05-2019

Vanaf 20 mei 2019 starten wij met het versturen van de post via Postex.

Postex verzorgt en verstuurt onze post digitaal en op papier. Dit betekent dat de post er iets anders uitziet dan u gewend was.

Documenten via Postex per post ontvangen
De brieven die Postex voor ons verstuurd, zijn voorzien van ons logo en het logo van Postex. Daarnaast krijgt het poststuk een code. Met die code kunt u het document digitaal bekijken, downloaden en betalen. Heeft u een poststuk ontvangen met een code erop? Dan kunt u de
9-cijferige code invullen op volgende pagina: https://www.overwater-assurantie.nl/post/

Documenten via Postex per e-mail ontvangen
Wanneer er nieuwe documenten voor u klaar staan, ontvangt u van ons een e-mail met daarin een link naar de documenten. Met behulp van deze link kunt u de documenten inzien en/of downloaden. De documenten blijven 1 jaar beschikbaar via deze link. Als u ze langer wilt bewaren, dan kunt u ze downloaden en opslaan.

Ook is het mogelijk om zelf uw voorkeur van digitaal naar post te wijzigen of om andere NAW gegevens te wijzigen. U heeft tevens de mogelijkheid de documenten naar verschillende
e-mailadressen te laten versturen. Bijvoorbeeld de polis naar een ander adres dan de factuur etc.

Betaalverzoek
Indien u nog geen gebruik maakt van automatische incasso, kunt u voortaan gemakkelijk en snel betalen via iDeal door te klikken op de knop ‘Online betalen’ in de e-mail die u van ons ontvangt. Uiteraard blijft betaling via een eigen overschrijving of automatische incasso ook mogelijk.

Vragen?
Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken of heeft u nog vragen, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via de e-mail: info@overwater-assurantie.nl of via telefoonnummer: 0186 820000.

Let op: Postex vraagt nooit naar inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze nooit aan anderen.